NIEUWSBRIEF CONTACT

Projectontwikkelaars

U wenst een no nonsense aanpak met mensen uit de ‘echte’ praktijk, aantoonbaar succesvol en werkend aan het best mogelijke resultaat met state of the art ondersteunende software.

Van a tot z

Salesz is de zakelijke tak van Vakantiehuiswinkel.nl en gaat er “gewoon” voor zorgen dat u uw recreatiewoningen gaat verkopen. Het beheerst het gehele spectrum om te verkopen: advies bij de inrichting van het park inclusief infrastructuur, doelgroep vaststellen voor uw project/woningen, de prijs- en eventuele rendementsbepaling, het maken van uw website en brochures, het creëeren van leads voor uw woningen, het opvolgen hiervan en het omzetten in overeenkomsten. Wij doen dit met een team dat al vele jaren aantoonbare resultaten in deze specifieke wereld van vakantiehuizen heeft opgebouwd en met gebruikmaking van een “state of the art”-marketing automation systeem. Benieuwd wie wij zijn? Bel ons gerust voor een kennismaking die u gegarandeerd zal bijblijven

VOOR MEER INFORMATIE

“Hallo mijn naam is Toine Kraneveld”
T: 085-3032840
E: info@vakantiehuiswinkel.nl

Verkoop uw vakantiewoning

Wanneer u uw vakantiewoningen wenst te verkopen zet Vakantiehuiswinkel.nl additionele lead genaration modellen in via Salesz. Door Salesz worden “externe” leads aangemaakt. Zij hebben een netwerk aan online media waar zij gebruik van kunnen maken om traffic te genereren, onder andere naar een zgn. microsite.

 

Push marketing

Zij kunnen via grote e-mailbestanden mensen naar deze microsite pushen, maar ook via social media portals (grote Facebook groepen) en/of nieuwsbrief participaties (denk aan bijv. de 50+doelgroep). Zij pushen promotie naar deze portals. Op deze sites kunnen mensen hun persoonlijke gegevens kwijt en daarmee doen zij een aanvraag voor informatie.

Speciaal voor projecten

Voor parken of projecten maakt Salesz bijvoorbeeld een landingspagina met de unieke content van uw park of project. Iedere bezoeker krijgt in 2 fases relevante content te zien. Op het moment dat de bezoeker zijn e-mail adres achterlaat op de website en natuurlijk ook toestemt met het ontvangen van relevante content wordt zijn interesse vastgelegd en verrijkt; dit alles om de klant zo goed en adequaat mogelijk te informeren.

 

Unieke software

Via onze software kunnen wij dus een profiel opbouwen van wat de klant exact zoekt. Hij verwacht immers geen geen e-mails om de e-mails maar om de echte matches. Nodig ons uit voor een allesverhelderend gesprek en maak kennis met onze “state of the art’ technologie.

Onze aanpak

Hoe pakken wij de verkoop op in tien stappen:
1) Verkoopdoelstellingen bepalen en budgetten vaststellen:
Dit is het allerbelangrijkste en het eerste dat we doen: per maand en voor één jaar, gespecialiseerd per type woning, een prognose en de te verwachten meerverkoop kwantificeren, met een focus op marge en 0% overschrijding.
2) Inventarisatie van verkoopondersteunende middelen:
Voorzien van een main focus (wat is het echte onderscheidende vermogen van dit project ) en de gewenste look and feel.
Vervolgens werken aan complementair zijn van website/brochure/advertenties/offertes/pre- en main salesinformatie, maar ook: hoe kunnen wij andere partijen verleiden om prospects aan te leveren (kostprijs per sale bepalen) en vanuit welke database gaan we hoeprecies werken.
3) Confrontatie matrix doelstellingen en middelen:
Hiaten direct oplossen; er moet een perfecte klantencontactlogistiek ontstaan.
4) Verkoopstrategie bepalen: welke kanalen gaan wij inzetten, zowel on- als offline.
Denk aan social media, Adwords, Affiliaties, nieuwsbrief, advertising, database matching, mailings en internetobservatie.
5) Marktbewerking strategie: hoe gaan wij de kanalen inzetten, met wie en waarom en hoe krijgen wij de balans op no cure no pay; de zogenaamde cpo.
6) Promotiebeleid afstemmen: wanneer doen wij wat en tegen welke kosten. En hoe meten wij het resultaat om te kunnen finetunen op de best renderende kanalen.
7) Help, we krijgen suspects: zijn wij 24/7 te bereiken en hoe (per telefoon, gesprek thuis, teleface, e-mail, tweet, etc.) en wanneer benaderen wij de suspects uit de verschillende kanalen.
8) Van suspects naar prospects: welke informatie verstrekken wij aan klant X (weten wij in welke aankoopfase deze klant zit), wie doet dit en volgt deze op vanuit de database.
9) Prospects worden klanten: hoe krijgen wij een prospect op gesprek (leren om telefonisch afspraken te maken, afsprakenpercentage moet naar minimaal 50%), hoe voeren wij de eerste kennismaking uit (maximaal annuleringspercentage van 20%) en hoe ziet het beslissende salesgesprek er uit. Het uiteindelijke doel: face to face conversie op gekwalificeerde lead van minimaal 25% netto.
10) Maandelijkse evaluatie op bovenstaande 9 punten en bijsturen daar waar de afgesproken benchmarks/doelen niet gehaald worden.

.

Waarom salesz?

  • Sales van a tot z
  • No cure no pay
  • State of the art techniek
  • Zeer ervaren
  • Succesvol

U bent nu bij Adverteren: Woningen plaatsen particulieren

Vakantiehuis winkel is het grootste onafhankelijke platform voor de aan of verkoop van uw recreatiewoning in Nederland

Adverteren op onze site is geheel gratis . Vakantiehuiswinkel geeft u ook de mogelijkheid alle mogelijke internet sites voor de verkoop van uw vakantiehuis in te zetten inclusief jaap.nl tegen de allerlaagste kosten in Nederland. Daarnaast kunt u via vakantiehuiswinkel ook kiezen een in recreatiewoningen gespecialiseerde makelaar in te schakelen. U wordt begeleid bij de verkoop van uw vakantiehuis of geheel ontzorgd indien gewenst. Bent u op zoek naar een vakantiehuis vul dan een gratis zoekopdracht in en ontvang wekelijks uit de ruim 12000 te koop staande woningen in Nederland het gewenste aanbod.

Vakantiehuiswinkel | Ontwerp & Ontwikkeling Vyrex Solutions | © 2018
×
Hallo,
Hoe kunnen wij u helpen?